Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Esmena Preposició de llei Llei de Bombers fa 16 anys 5 mesos #30859

• jerry63
  • Avatar de jerry63 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 20
  • Gràcies rebudes: 0
Bon dia nois/es

Als interessats de +35 any. Tots estem a la espera de l'aprovació de la proposició de modificació de l'article sobre el límit d'edat.
El passat dia 15 de febrer el tripartit del govern, han presentat una esmena única al redactat de la modificació de la Llei 5/1994, de 4 de maig..........

www.parlament.cat/activitat/bopc ... df#page=32

Com podeu veure el tripartit volem fer un reajust als barem de les proves físiques per blocs d'edat, tal com es fa en altres categories professionals del cos de bombers, als bombers amb plaça d'interins.

Al meu parer, si fan un reajust de proves físiques, espero que a la propera convocatòria del cos de bombers, així ho considerin per la resta de candidats. Es del tot llògic que s'apliquin aquest barems per edats, ja que per naturalesa humana és van perden algunes facultats físiques.

Aquest punt s'hauria de tenir en compte de cares a les propera convocatoria (25 anys versus 45 anys)

Aquest és una altre batalla per la plataforma de +35 anys.

Apa a esperar!!!!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Esmena Preposició de llei Llei de Bombers fa 16 anys 5 mesos #30860

Jo ja soc veterano +30.. i tot i aixi no trobo be que diferencin el barems per edats i sexe. Ja se que aquest tema dona molt a parlar, només es la meva opinio.
Per naturalesa hi ha gent més dotada intelectualment i no els fan pas examens més dificils no??

Esmena Preposició de llei Llei de Bombers fa 16 anys 5 mesos #30861

yo tengo 33 y tampoco veo bien lo de los baremos, si lo que se pedia era que se reconociera que uno de 40 pudiera estar mejor preparado que uno de 26, lo que no esta bien que se le den mas facilidades porque entonces ya no estan en igualdad y mas en esta opo que las decimas cuentan tanto

Esmena Preposició de llei Llei de Bombers fa 16 anys 5 mesos #30862

• fpestaran
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 156
Pues yo estoy en las mismas, tengo 32, me va a venir de coña si aprueban esto, pero no me parecería justo.

Esmena Preposició de llei Llei de Bombers fa 16 anys 5 mesos #30863

Hola Jerry, gràcies per la informació. Jo també sóc dels que penso, tot i que estic a punt de fer 34 primaveres i no sóc un portent físic, que no s'haurien d'aplicar barems per edat. També he de dir que estic en contra dels barems per les noies. Els sinistres no discriminen víctimes per sexe ni edat. Una altra cosa és que es crein grups especials dins dels bombers que, per la seva naturalesa, pugui encabir persones menys preparades físicament.

Esmena Preposició de llei Llei de Bombers fa 16 anys 5 mesos #30864

Això si q es anar d'un costat a l'altre, passar d la discriminació negativa per edat a la discriminació positiva. Només trobaria b aquesta modificació si es treuen els mèrtits. Una persona amb + de 35 pot acumular una quantitat molt bèstia de mèrits. Si els mèrits es mantenen (q esta clar q si) no trobo just els barems per edats.

Apali

Esmena Preposició de llei Llei de Bombers fa 16 anys 5 mesos #30865

• oscartardio
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 35
Aquest any faig 35, no vaig malament a les físiques, era una cosa que es veia venir...sempre fican barems per edats, no ho trobo just..mateixa feina mateixos barems, però al igual que les noies no seré jo qui no s'aprofiti d'aquest regalet en un moment donat...

Esmena Preposició de llei Llei de Bombers fa 16 anys 5 mesos #30866

• sargantilla
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 87
a vere...
les notes de les físiques només serveixen per crear una nota de tall, al final només poden quedar un nombre determinat. Perque a veure... no ens enganyem, vosaltres creieu que haurien de fer proves físiques cada any als que ja són funcionaris, amb la mateixa nota de tall que la opo de tal manera que si no hi arribessin els fessin fora???? Per tant és lògic que hi hagin uns varems per sexe i edat.

Esmena Preposició de llei Llei de Bombers fa 16 anys 5 mesos #30867

Es vergonyos que facin barems per edat (i sexe) en bombers... (i mossos, pero mossos a mi no m'afecta...).

Si la seguent opo es "normal" de 110 places... seran tots de 35 anys en amunt. Tots els que han fet campanyes forestals durant 10 anys, o voluntaris... cap dins! ja que a les fisiques, 10 seg de pajarito, 3 paliers, i 40 seg al circuit, ja sera un 10...

Estic totalment a favor de treure el limit d'edat, ara be... amb les mateixes condicions tots.

Esmena Preposició de llei Llei de Bombers fa 16 anys 5 mesos #30869

Bones!
Doncs obviament no seria just el tema dels barems, perquè com bé diu un company, aquestes persones de més edat ja aniran carregades de mèrits i que jo sàpiga en cap cas es discrimina intelectualment als aspirants donat el seu diferent nivell intelectual, per tan no crec que sigui just fer-ho fisicament per la diferència d'edat. I sobre la supressió de l'edat celbebro que s'hagi conseguit pq tot i que no m'afecta segurament molts companys amb anys de estudi i entrenament van tenir que deixar la cursa sense mes per ser senzillament +35.

Esmena Preposició de llei Llei de Bombers fa 16 anys 5 mesos #30871

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
Aquí tots igual... O FOLLAMOS TODOS.... O PINCHAMOS LA MUÑECA !!!!!

Jo vaig cap a PURETILLA (bueno més que pureta... interesante...) i no estic d'acord en que m'ho posin més fàcil que un altre tio que estigui millor preparat que jo físicament... cadascú explotarà lo seu... ja intentaré treure-li avantatge amb la meva experiència camelantme a la examinadora del camió o amb el meu coco amb l'exàmen...

DISCRIMINACIONS NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO GRÀCIES.... NO VULL QUE M'AJUDEU...

Ho vull aconseguir pels meus mèrits i sapiguer que he entrat perquè sóc dels millors i punt.

SALUT

Esmena Preposició de llei Llei de Bombers fa 16 anys 5 mesos #30872

• batllorienc
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 23
totalment injust... mateixa feina mateixos barems

Esmena Preposició de llei Llei de Bombers fa 16 anys 5 mesos #30873

• furilla127
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 58
:roll: :roll: :roll: I FORÇA AL CANUT :roll: :roll: :roll:

Esmena Preposició de llei Llei de Bombers fa 16 anys 5 mesos #30874

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Jo tinc 32 tacos ....

Bravo pel fora el límit d'edat

Malament pels barems, que siguin iguals per tots. Pots tenir 40 anys i estar fort com un cabestro.
El sacrifici que sigui el mateix per tots. Si has d'anar a un accident de tràfec el pes pitjà de les eines de treball es de 20 kgs. L'equip d'intervenció amb ERA pesa uns 20 kgs. S'ha de pencar i fer la feina igual siguis home/dona/edat.

Merits justos, iguals per tothom. Que fiquin cursos de socorrisme, escalada, carnets de camió, el que vulguin, pero campañes i interinos.. fora. Les mateixes possibilitats per tots o si no oposició lliure, sense merits, que gane el mejor de todo, el mes fort, el que hagi estudiat més i hagi fet una bona conducció.

Salut !

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Esmena Preposició de llei Llei de Bombers fa 16 anys 5 mesos #30875

A la merda els barems, si ho aconseguiu, espero que tots els que hem/heu firmat per els +35, encara que us falti molt per arribar-hi, us sentiu/sentiu arrepentits. Us hauria de caure la cara de vergonya.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.379 segons
Gràcies a Fòrum Kunena