Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 7 mesos #35961

• bomberjuvenilcaldes
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 106
  • Gràcies rebudes: 0

Fireman87 va escriure: Sé com va el tema, he fet campanyes a parcs de voluntaris. Jo no parlo del meu cas en concret , ja que no vull ser voluntari. Com vaig argumentar en el seu moment, crec que si no hi hagues parcs voluntaris ,la Gene hauria de crear parcs professionals per cobrir totes les zones, res mes.

En això et dono tota la raó :)

no solament hauria de crear mes parcs professionals, sino també mes PERSONES FUNCIONARIES, es a dir amb sou fixe, i com k aixo als politics "como que no.." jeje

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 7 mesos #35966

"Mai discuteixis amb un imbècil o un neci, et farà baixar al seu nivell i allà et guanyarà per la seva experiència"

que traduit en aquest fòrum vol dir:

"Mai discuteixis amb un "anti-bombers voluntaris", et farà baixar al seu nivell i allà et guanyarà per la seva experiència".

Nois, no hi ha res a fer...
Pels que sou bombers voluntaris, ànims i a seguir endavant amb la vostra tasca! No dellafiu malgrat les crítiques, les calúmnies i les envejes. Catalunya està orgullosa de vosaltres! :D
Pels que sou anti-bombers voluntaris...dos pedres! :mrgreen:

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 7 mesos #35967

Cuidado lluquet! en la vida a veces el viento cambia de dirección! como veo que te gustan los refranes te diré "arrieros somos y en el camino nos encontraremos".

Saludos.

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 7 mesos #35969

• bomberjuvenilcaldes
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 106
  • Gràcies rebudes: 0

lluquet va escriure: "Mai discuteixis amb un imbècil o un neci, et farà baixar al seu nivell i allà et guanyarà per la seva experiència"

que traduit en aquest fòrum vol dir:

"Mai discuteixis amb un "anti-bombers voluntaris", et farà baixar al seu nivell i allà et guanyarà per la seva experiència".

Nois, no hi ha res a fer...
Pels que sou bombers voluntaris, ànims i a seguir endavant amb la vostra tasca! No dellafiu malgrat les crítiques, les calúmnies i les envejes. Catalunya està orgullosa de vosaltres! :D
Pels que sou anti-bombers voluntaris...dos pedres! :mrgreen:

Està molt bé el que dius i estic amb tu!
pero no estem discutint estem parlant d'opinions jeje!

FORÇA BOMBERS VOLUNTARIS!

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 7 mesos #36072

us acabeu de retratar tots, be el juvenil de caldes com que es jove te la llengua llarga i a dit el que cap voluntari s'atreveix a dir en public, que es familiar i que li tira la pasta, almenys es sincer i diu el que pensa, en canvi molts altres son uns hipocrites i exclusivament ho fan per la vocació
jo nomes et vull dir que et veig molt confiat en entrar, pero que la opo de bombers no te la regalaran com tan regalat entrar al parc de voluntaris, i que el mes provable es que la gent competeixi per la una plaça.
en resposta al infermer, perque no expliques tota la veritat que manipules molt. tu fas un examen i unes fisiques, si, pero el que no expliques es que no competeixes amb ningu per aquesta plaça i que nomes has de treure un 5 ridicul, perque saps que tens la plaça adjudicada
aixi que expliceu be les coses que us encanta enganyar al personal

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 7 mesos #36074

K3, tu pel que veig no saps ni llegir...jo he comentat que s'ha de fer un teoric, unes físiques...en aquest debat en cap moment s'ha parlat de notes...aixó no es manipular, que et quedi clar. Hauries de valorar molt més la tasca dels bombers voluntaris, pero bueno, gent amb mentalitat com la teva no haurien d'estar mai en el cos de bombers. Apa nen, dedicat a una altra cosa.

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 7 mesos #36079

Seria genial que tots els parcs fossin de funcionaris!
Tindriem més 'feina' i més opos!
Però... és molt poc realista i insostenible.

Els voluntàris fan moltissimes coses, no tots igual, cadascú decideix la seva implicació.
No crec que prenguin la feina a ningú...

i... sincerament, quan els que aproven la opo entren a l'escola, es nota moltissim la formació i experiència que porten al darrere!

no us feu mala sang ni us emprenyeu tant amb els voluntàris, pq si és així, segur que és pq teniu enveja, com ja han dit...
a més, amb la crisi i el govern que ve... em sembla que es potenciaran més el voluntaris, que les oposicions a funcionaris!!!

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 7 mesos #36080

erque confoneu enveja amb injusticia, no us tenim enveja, el que ens fot com es que hi hagi gent poc preparada i de dubtosa capacitat fent una feina que haurin de fer gent preparada que a pasat un proces selectiu i a demostrat unes capacitats
es molt diferent no intenteu justificar la vostra inaptitud amb que us tenim enveja, esteu molt equivocats

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 7 mesos #36081

em sembla que gent 'poc preparada', amb poques ganes, físicament poc preparat.. i tot el que vulguis, tant n'hi ha de voluntaris com de funcionaris, eh!
i si no... poc conèixes com va tot!

que es podria fer millor la tria de voluntàris.. segur! i la de funcionaris també!

la idea dels voluntàris és que siguin persones del poble, i amb disponibilitat. Idea que ara, crec que està més que caducada.
I tot el procés de tria i formació de voluntàris, ha de canviar, quan surti la nova llei. Però això ja és cosa dels polítics. Però mentrestant, no es pot paralitzar tot!!!

ah, i de voluntàris, també n'hi ha que suspenen els examens i que els fan fora si no compleixen uns mínims! cosa que potser no hauria de ser exclusiu del voluntariat...

que és més fàcil entrar si conèixes algú... si. Però cada parc és un món! però es que això passa a tot arreu, eh... a l'empresa privada, als hospitals, als mossos (demanen informació de la gent, eh! tant positiva com negativa!), a les escoles! a tot arreu!
simplement saps més aviat de que va aquest món i per on has d'anar!
si ets de fora, tot això ho has d'anar fent.. ja sigui fent campanyes, intentar participar o conèixer el parc...
pensa que alguns parcs ja han fet proves de selecció pels nous voluntaris! fan un examen teòric, i qui l'aprova, entra.

no ho justifico, però les coses no són blanques ni negres.

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 7 mesos #36082

Gent que val la pena per treballar n'hi ha a tot arreu, al igual que gent que no serveix. Jo he vist bons funcionaris i dolents..al igual que bons voluntaris i de dolents també. Quan parles tant del tema i amb aquesta ignoracia K3, l'únic que fas es demostrar l'enveja que tens. Jo tinc clar que a una persona com tu no l'agafaria ni per funcionari ni per voluntari, això si, t'agafaria per que et donguessin una bona classe d'informació general i d'educació, que pel que veig, no en tens gens.

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 7 mesos #36083

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Mira k3 fins ara me comportat de manera educada i crec que responsable en les meves contestes rei, però ja t'estas passant de voltes dient que els voluntaris intenten justificar la seva inaptitud..........aquí la cosa ja passa de mida nano, no tens idea del que parles i molt menys de com funciona el món dels parcs de voluntaris. Et convidu a anar a un parc de voluntaris i després a un de professionals avera quins ànims hi ha. Jo he visitat molts parcs i el panorama d'alguns parcs de professionals és lamentable, tota asseguts al sofà amb la panxa inflada i els ulls fixats a la tele.
També en parcs de voluntaris sí, però allà hi veus uns altres aires, més actius, potser és que per a ells és un complament que els fa sentir a gust, (com qui juga a futbol, o va a caçar) A molts parcs de professionals els mata la rutina i acaven ajaguts tot el dia.

i SI, CREC QUE ETS UN ENVEJÓS, i si realment no ho ets,no ho demostres massa bé company.
No pots desprestigiar una part del cos de bmobers com és la de voluntaris de la manera que ho fas rei.
Mira a tots els parcs de Catalunya i a vera cuants funcionaris no an sigut avans funcionaris va.

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 7 mesos #36120

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mira a tots els parcs de Catalunya i a vera cuants funcionaris no an sigut avans voluntaris va.

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 7 mesos #36135

bfffffff quanta demagogia, a veure hem pots donar dades objectives, perque tot això està molt be pero no demostres res, es a dir t'ho estas inventant!!!!
i no siguis tant fantasma que no ets l'unic que has estat a parcs, jo tambe he estat a parcs de voluntaris i de funcionaris i sé del que parlo.
aixi que tranqui que no ets l'unic que estàs en aquest món, i no et contradiguis tant perque llavors segons la teva teoria si el parcs de funcionaris tots son uns vagos i els funcionaris la majoria eren voluntaris, llavors els voluntaris son uns vagos....
ale millora el teu discurs i quan el tinguis clar llavors l'exposes
salut

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 7 mesos #36136

Em sembla a mi K3 que encara has de veure moltes coses tu...primer de tot, rebre una bona cura d'humilitat i segon, informar-te millor de tot. Amb tot aixo estas demostrant tenir enveja, pero no passa res...t'agradi o no, a tot arreu hi ha gent que val la pena per a una feina i gent que no (i aixo passa tant als parcs funcionaris com voluntaris). Tu, nomes serveixes per estar aqui criticant a aquelles persones que estan fent una tasca per a ajudar a la societat, amb això ja demostres com ets i que el teu futur no hauria d'estar en un cos de bombers.

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 7 mesos #36137

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
A mi noi no em tornis a dir mentider.
Has de tenir fonaments i demostrar-ho (com dius tu amb lo de funcionaris que eren voluntaris) i jo el que dic és que en parcs de funcionaris a VEGADES la rutina et fa tornar una mica quiet.
No se si tnc més experiència que tu però de segur que sí, més coneixament!
Au a dormir!

Temps de càrrega de la pàgina: 0.220 segons
Gràcies a Fòrum Kunena