Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 10 mesos #34604

A priori sembla una mesura injusta però no s'ha negat pas a entrar a algú de fora. Simplement per motius d'operativitat i per rendiment que exigeix interior a cada parc de voluntaris, s'opta per agafar els de més a prop abans.
Tenim voluntaris de fora del poble però com comprendràs, quan sona el mòbil a les 3 del mati no venen del poble del costat perquè quan són aquí igual ja no fa falta. És una manera de veureu però precisament aquest any els 3 que han entrat no són del poble tots i allà estan. Al nostre parc si hi ha plaça i l'aspirant es compromet a complir no hi ha problema.
Simplement el que dic és que almenys al meu parc tots hem entrat igual i surten els que no compleixen. No hi ha cap fill de ni cap enxufat i no m'agrada que es generalitzi i menys gent que esta fora i no sap de que parla. Moltes vegades com se jo que ha passat, els diuen que no perque realment no hi ha places i llavors ja la tens liada: crits, insults o comentaris fora de lloc.

Hi ha gent per tot

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 10 mesos #34621

ok diguen el teu parc y vaig a viure a 15 kl del costat..y no es el mateix tema es el que hi ha a la meva zona tu hauras tingut molta sort pero hi ha gent que no y si dic que vaig darrere no es sols pels punts sino vocacio...es molt facil parla quan te a tocat la loteria...aixxxx pobre diablooo :D

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 10 mesos #34625

• despertaferro33
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 38
  • Gràcies rebudes: 23
pel comentari que has fet dels punts ja se t'ha vist el plumero... i molts caps de parc no volen aquest tipus de gent

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 10 mesos #34628

el comentario es para que quede claro,y creo que no me conoces para opinar asi..y bien te digo...tambien estoy en una adf y proteccion civil..y sabes pk????por vocacion y hay nadie me da puntos..que ya estoy harto de escuchar tonterias...y si no me dejan entrar de voluntario no sera por ganas..tambien e visto que hay intereses economicos y es mas los mismos del parque estan divididos unos por vovacion y otros por intereses diversos...y te lo vuelvo a explicar tbm sera por los puntos pk sino el que opossita miene...pero si por algo lo hago es para estar de alguna forma dentro,mas cerca de lo que busco en contacto con la profession aunke solo sea de voluntario orgulloso estaria..y te digo que para vosotros habra sido facil por averos encontrado con buena gente pero hay gente que no tiene esa suerte..un saludo

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 10 mesos #34631

Només una curiositat. En aquesta última oposició 76/09, tant sols un dels 196 afortunats que van passar l’entrevista té punts de voluntari (tant sols 0.02 punts). I sols 12 dels 196 són voluntaris de l’escala activa. Així que aquets que aneu criticant als que volen ser voluntaris per als punts, sisplau, reflexioneu...
P.D.1: podeu comprovar-ho vosaltres mateixos a les llistes provisionals de mèrits.
P.D.2: jo no sóc voluntari però m’hagués agradat molt ser-ho. També haig de dir que no m’he esforçat per poder-hi entrar.

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 10 mesos #34633

despertaferro33 va escriure: pel comentari que has fet dels punts ja se t'ha vist el plumero... i molts caps de parc no volen aquest tipus de gent

Amb tots els respectes, company, penso que el que dius és força irrespetuós. És perfectament legítim que algú, que finalment el que vol és ser bomber, es faci voluntari per obtenir punts per tal d'aproximar-se al seu objectiu final. I si només es fa voluntari per obtenir punts i per res més, doncs té tot el dret de fer-ho. Al menys aquella persona s'ho està currant i fa tot el que creu convenient per tal d'aconseguir el seu somni. No crec que sigui bona idea jutjar a ningú per aquest motiu.

Salut.

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 10 mesos #34635

• despertaferro33
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 38
  • Gràcies rebudes: 23
por el interes te quiero andres...
de totes maneres reflexioneu sobre l'apreciació molt encertada que ens acaba de donar el company matorral

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 10 mesos #34641

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
DESPERTAFERRO33.

Mira no se si es del tot correcte fer-se voluntari només per els punts.Jo no sóc ningú per jutjar.(S'ha d'aprendre a respectar les opinions), però si et dic que fent uns examens i un curs de formació, et donarien el titol de "tecnic en recursos humans" (per dir alguna cosa) i això et dones punts per ser professional, tu no el faries???(o cualsevol altre cosa que et dongui els punts vaja), doncs no és més que això, el que fa el company, i si diu que és en una ADF i protecció civil.............només per punts no sera crec jo...........
En resum, que si amb això et donen punts, tots els volem. que diguin que amb un curs de soldador t'els donen també i despres tots anirem a fer el curset i sortiran els ferrers i soldadors avera si és etic o no.Tots fem el que podem per complir el nostre somni, SER BOMBERS.

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 10 mesos #34642

amb el vostre permís...
és curiós tirar en cara l'intenció de ser voluntàri només pels punts, quant ser bomber voluntàri només té de voluntàri el nom, em sembla realment hipócrita...
i que quedi clar que considero necessaris el bombers voluntàris, i la seva retribució, ...

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 10 mesos #34643

Hola a tothom i bona nit .
Vull dir-vos que fa un temps que soc voluntari , vaig entrar sense " enchufe " i tansols complint els requisits que es demanen a les bases al igual que a tothom . De fa un temps cap aquí sembla que hi ha una mica de mal rotllo entre profesionals i voluntaris i la veritat comença a fer una mica de pena veure les posicions d'alguna gent .
Pel que respecta a mi ho faig per altruisme i per que es una cosa que m'agrada molt , tinc la meva feina i aquí vinc a donar una part del meu temps i un servei a tothom ajudant tot el que es pugui , si us plau , ja n'hi ha prou de mal rotllos , a la fi tots portem el mateix uniforme i als ulls de la gent tots som iguals , penseu ( pensem ) que pot arrivar un dia en ens haguem de treure les castanyes del foc ( mai mes ben dit ) els uns dels altres i quedaria una mica malament que en una situació límit hi hagues aquests " mal rotllos " .
no m'agradria obrir un debat en contra d'uns o d'altres , però el que si m'agradaria es que es veies el paper dels voluntaris com una bona cosa i un servei per a tothom . crec que possant-hi tots una mica de la nostra part pot sortir be , anims a tots i fins aviat .

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 10 mesos #34645

Chals va escriure: Hola a tothom i bona nit .
Vull dir-vos que fa un temps que soc voluntari , vaig entrar sense " enchufe " i tansols complint els requisits que es demanen a les bases al igual que a tothom . De fa un temps cap aquí sembla que hi ha una mica de mal rotllo entre profesionals i voluntaris i la veritat comença a fer una mica de pena veure les posicions d'alguna gent .
Pel que respecta a mi ho faig per altruisme i per que es una cosa que m'agrada molt , tinc la meva feina i aquí vinc a donar una part del meu temps i un servei a tothom ajudant tot el que es pugui , si us plau , ja n'hi ha prou de mal rotllos , a la fi tots portem el mateix uniforme i als ulls de la gent tots som iguals , penseu ( pensem ) que pot arrivar un dia en ens haguem de treure les castanyes del foc ( mai mes ben dit ) els uns dels altres i quedaria una mica malament que en una situació límit hi hagues aquests " mal rotllos " .
no m'agradria obrir un debat en contra d'uns o d'altres , però el que si m'agradaria es que es veies el paper dels voluntaris com una bona cosa i un servei per a tothom . crec que possant-hi tots una mica de la nostra part pot sortir be , anims a tots i fins aviat .

estic d'acord amb la teva apreciació, és curiós el pique professionals-voluntàris quan sou totalment necessàris, inclús conec algún cas curiós de voluntàris que una vegada professionals canvien de opinió...
el que no es pot negar és que ser voluntàri pot donar un plus a la oposició, ja sigui pels punts, ja sigui per la possibilitat de fer pràctiques un cop arribats a la conducció o la possibilitat d'aprofitar-ho un cop arribats a la entrevista (tot i que també pot arribar a ser un problema, depend de cadascun)
és lo mateix que forestals, si no donèssin punts molta gent durant molts anys no hagués estat deixant feines per entrar en la campanya forestal, inclús molts voluntàris fan de forestals a l'estiu, una forma d'assegurar un sou...

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 10 mesos #34646

• victor
  • Visitant
  • Visitant
menys voluntaris y mes profesionlssss!

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 10 mesos #34647

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Victor rei, per part meva si tots els teus comentaris han de ser així de despectius ja pots estar sense escriure.
Estem parlant de respectar les opinions de uns i de altres i de respectar-nos entre tots, amb el teu comentari deixes clar que del mon bomberil no n'entens ni coneixes gaire o ve ets un xic ipòcrita.(sense voler ofendre he)
Mirem d'estalviar els comentaris despectius siusplau

Voluntaris/professionals = BOMBERS

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 10 mesos #34649

sense voler entrar en l'etern debat profesionals voluntaris, vull donar la meva opinió i espero que ningú s'ofengui:

jo tinc experiencia en uns quants parcs de voluntaris com a forestal i he vist tot tipus de coses, el que si es veritat que hi ha unts quants voluntaris que valen molt la pena, els veus treballar i dius xapó, igual a millor que un profesional, pero us asseguro que la gran majoria dels voluntaris no els hi confiaria la meva vida.

la gran majoria fa molts anys que son voluntaris i es penses que en saben molt pero tenen poca experiencia en sinistres, no es formen, van cop al parc i no es quiden.
segurament estarem tots d'acord que no volem que ens operi un metge voluntari, ni que ens defensi un advocat voluntari, ni ens plantejem que hi hagi policies voluntaris. doncs perque hi ha d'haver bombers voluntaris???

i amb tot aixo resulta que els voluntaris que he mencionat avanç i que valien la pena quan els coneixes et diuen que opositen per a profesionals!!!!!!

conclusió qui realment li agrada ser bomber, es voluntari com a pas previ a funcionari, la resta sont bombers frustrats, que estan a bombers, per interesos ( diners, fardar d'enganxina al braç, d'aquests ni han molts, ho altres coses)

per tant opninó personal, tots funcionaris perque jo vull que quan tingui un pinyo a la carretera vingui un bomber que té experiencia i ha fet un curs de bombers de 5 mesos, i no un de 3 mesos els caps de setmana.

ho sento si he ofes a algú

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 10 mesos #34652

• kartefour
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 82
  • Gràcies rebudes: 0
Jo també estic d'acord amb tu K3, tots funcionaris però ara per ara hi ha bombers voluntaris i bombers funcionaris, però jo crec que tots dos tipus de bombers són professionals a l'hora de realitzar qualsevol servei.
En resum:

BOMBERS PROFESSIONALS= BOMBERS VOLUNTARIS + BOMBERS FUNCIONARIS

Karte4!

Temps de càrrega de la pàgina: 0.277 segons
Gràcies a Fòrum Kunena