Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 8 mesos #35850

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Ho entenc ho entenc!
He però per ser voluntari et demanen el curriculum!!!!!!jejejejejej

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 8 mesos #35863

• bomberjuvenilcaldes
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 106
  • Gràcies rebudes: 0

Fireman87 va escriure: per donar una opinió sense anar en contra o favor de res, nomès puc dir, que entenc que hi hagi gent que tingui motivació i li agradi dedicar-s'hi al cos de bombers de forma "altruista" ,ara bé, això ho entenc en gent que ja se li ha passat l'edat per opositar o gent que no vol entrar dins del cos de bombers. Però gent, que són voluntaris i a la vegada esperen a que surtin opos per presentar-s'hi corrents és una contradicció enorme. Si ets voluntari ,ets voluntari i si vols ser funcionari com a bomber, no ocupis una plaça de voluntàri pq contra més voluntaris hagin, menys plaçes surtiran. Si el govern pot ocupar una plaça per un voluntàri sense pagar, una plaça menys que sortirà. Jo ho veig així.

Apart de que és la teva opinió he de dir-te que no tens raó(crec)

T'explicaré la meva situació com a exemple;

Mira jo ara tinc 15 anys i estic a un parc voluntari com a bomber juvenil. Quan cumpleixi els 18 sere bomber voluntari i als 22/25 si tot va bé bomber funcionari i a partir d'aquí anar pujant categories jeje.

Amb això vull dir-te que dels 18 als 22 (4 anys ) què fas??? prke no pots ser funcionari prke as de tenir el carnet de camio. i si stas estudiant encara k sigui as de tenir un treball i si vols ser bomber k mes millor k ser voluntari per anar cobrant uns dinerillus. A part d'aixo ser voluntari durant 4 anys anant casi cada dia al parc es molt positiu per la experiencia i per a kuan fagis el curs per entrar a funcionari moltes coses segurament ja les sabras i no et vindran de noves.

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 8 mesos #35864

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Bomberjuvenil, tothom esta d'acord en que agafes exepriència i tota la pesca, però justament lo que tu dius dels diners, és el que no ens agrada.hi ha molta gent que només fa guardies o va al parc per cobrar a final de mes com una feina més, i això està pensat per ser un complament d'una feina estable.
Però cadascú ho veu a la seva manera esta clar.
Avancs de ser voluntari hauras de fer el curs i aprovar els examens igualment així que para atnció a classe!!!jejejeje

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 8 mesos #35865

• bomberjuvenilcaldes
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member

voluntàri-Palau va escriure: Bomberjuvenil, tothom esta d'acord en que agafes exepriència i tota la pesca, però justament lo que tu dius dels diners, és el que no ens agrada.hi ha molta gent que només fa guardies o va al parc per cobrar a final de mes com una feina més, i això està pensat per ser un complament d'una feina estable.
Però cadascú ho veu a la seva manera esta clar.
Avancs de ser voluntari hauras de fer el curs i aprovar els examens igualment així que para atnció a classe!!!jejejeje

Si eske et donc la rao xd, vull dir k si vols ser voluntari per sempre o per uns kaunts anys de la teva vida donç esclar k as de tenir una feina estable i tenir els voluntaris com una vocacio i k no t'importi gaire el k conbris ja k es una merda( k es el cas del meu pare jeje k te el seu treball i a part es bomber voluntari xk li agrada i ja porta 30 anys de servei :) ) i per aixo he dit lo dels dinerillus mes k res per pagarte els teus estudis, cotxe, carnets, etc etc de mentres k et vas preparant per ser funcionari ! :)

Saaluut companys!

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 8 mesos #35871

No sé com tens la cara de dir això... a sobre de que cobreu , dius que es una "porqueria"...A veure, ja m'agradaria a mi cobrar per fer de "bomberillo" i cobrar 7 euros la hora , que curraba al decathlon i en cobrava 5. I sí, em queixo de que cobreu,i a sobre, abans de preguntar-te , ja m'has contestat a la pregunta que et volia fer. Tú, per què ets voluntari? pq el teu papà tmb ho és i t'ha enxufat. =) Dons que bé! però ni el meu papa, ni el meu tiet ni ningú és bomber voluntari, a mi m'ha vingut la vocació de l'aire, i així no puc ser voluntàri. Això és igualtat i lo demès son "porqueries".

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 8 mesos #35874

• bomberjuvenilcaldes
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member

Fireman87 va escriure: No sé com tens la cara de dir això... a sobre de que cobreu , dius que es una "porqueria"...A veure, ja m'agradaria a mi cobrar per fer de "bomberillo" i cobrar 7 euros la hora , que curraba al decathlon i en cobrava 5. I sí, em queixo de que cobreu,i a sobre, abans de preguntar-te , ja m'has contestat a la pregunta que et volia fer. Tú, per què ets voluntari? pq el teu papà tmb ho és i t'ha enxufat. =) Dons que bé! però ni el meu papa, ni el meu tiet ni ningú és bomber voluntari, a mi m'ha vingut la vocació de l'aire, i així no puc ser voluntàri. Això és igualtat i lo demès son "porqueries".

entenc que estiguis cabrejat. pero que el meu pare sigui voluntari no vol dir k io tamb ho hagi de ser. soc bomber voluntari prke io tamb tinc la vocacio de ser bomber i m'agrada molt akesta feina i no solament feina sino forma de vida. Una altre cosa k vull dir-te k es el k acostuma a dir la gent k no en sap del tema es k pke el teu pare sigui bomber ja as d'estar enxufat, donc no, io e tingut k fer les solicituds igual, la entrevista amb el cap de parc igual , em vesteixo igual i tot igual k els meu companys i el meu pare no te res a veure prke si una persona no serveix per ser bomber el seu pare/mare etc ja pot ser el que sigui k no entrara i no el voldran. Una altre cosa més es k et cabrejis prke els bombers cobren 2€ més k al decathlon, donc kina vergonya de queixa, es k al decathlon t'arriskes la vida com un bomber, esk estan en una caixa es el mateix k entrar a un pis ple de foc on dues families s'estan cremant, es el mateix estar al decathlon k anar a un accident de trànsit amb 5 ferits greus i si em poso a comparar no acabo..
aixi k no pensa-t'ho..
la veritat esk no m'agraden akets pikes ja k e vist alguns altres a altes temes i no m'agraden gens pero bueno es lo k hi ha

aahh,, i una pregunta! prke no pots ser voluntari?? :O

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 8 mesos #35877

Bomberjunvenilcaldes! en una cosa te doy la razón, un sistema en que los bomberos voluntarios tuvieran una edad máxima de 23 años y que en el momento que puedas hacer las opos como funcionario estas fuera de los voluntarios, cumpliría con las supuestas necesidades de voluntarios y seguramente no nos parecería tan mal... solo habría voluntarios juveniles (con unas responsabilidades muy muy limitadas, para ganar cierta experiencia) y después de los 23 años el que quiera seguir que fuera obligado hacer las mismas oposiciones que todos.

Este sistema sería una buena manera de seguir teniendo voluntarios, pero repito, con unas responsabilidades muy muy limitadas y evidentemente... 0 euros! como muchos otros voluntariados.

Saludos.

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 8 mesos #35891

muy de acuerdo contigo koe. Pues bombersjuvenilcaldes, simplement no puc ser voluntari pq no tinc a cap parent dins d'un parc voluntari, tan fàcil com això, si jo tinguès el meu pare allà ficat, dsd un bon principi ja estaria ficat, com és el cas de la gran majoria de vosaltres, pq dona la casualitat que si vas a un parc de voluntaria la majoria son fills, nebots o qualsevol tipus de parentesc amb algú del parc. Això és així. Volem claredat a tot el procès del voluntariat i igualtat per tots.

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 8 mesos #35900

• bomberjuvenilcaldes
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member

Fireman87 va escriure: muy de acuerdo contigo koe. Pues bombersjuvenilcaldes, simplement no puc ser voluntari pq no tinc a cap parent dins d'un parc voluntari, tan fàcil com això, si jo tinguès el meu pare allà ficat, dsd un bon principi ja estaria ficat, com és el cas de la gran majoria de vosaltres, pq dona la casualitat que si vas a un parc de voluntaria la majoria son fills, nebots o qualsevol tipus de parentesc amb algú del parc. Això és així. Volem claredat a tot el procès del voluntariat i igualtat per tots.

Sento k no puguis entrar encara k ja et dic k no a tots els parcs es així (potser a la majoria, no ho se), pero aket no es el cas del meu parc :/

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 8 mesos #35931

Fireman87...primer et recomano que t'informis bé, que pel que veig no tens ni idea del que parles...jo sóc bomber voluntari i al meu parc no hi ha ningú que hi tingui familiars en el mateix parc. A part, aquí tothom passa per un procès (curs de formació, convocatoria examen teoric, físic etc), així que deixa d'escriure tonteries que no tenen cap sentit.

Apa, Salut!

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 7 mesos #35947

si si..casualment tothom el que diu que no se de que parlo son voluntaris. Que surtin aqui gent que hi hagi anat a un parc de voluntaris, i li hagin dit :" si, si ja et trucarem tal i cual"....

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 7 mesos #35948

No tens ni idea tio, informa't bé!no has d'esperar a que et truquin, has d'anar passant sovint i a veure si hi ha alguna plaça lliure...pero bueno, si vas d'aquest pal, dubto que et vulguin en algun parc.

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 7 mesos #35953

• bomberjuvenilcaldes
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member

infermer va escriure: No tens ni idea tio, informa't bé!no has d'esperar a que et truquin, has d'anar passant sovint i a veure si hi ha alguna plaça lliure...pero bueno, si vas d'aquest pal, dubto que et vulguin en algun parc.

en aixo de k tas de anar pasant sovint suponia k ja ho sabies, esk sino es kom si no t'importes.. si vas pasant vas agafant confiança amb els companys, i alomillor si no t'han trucat es segurament prke no hi havia cap nou curs de formació.

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 7 mesos #35954

• bomberjuvenilcaldes
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member

bomberjuvenilcaldes va escriure:

infermer va escriure: No tens ni idea tio, informa't bé!no has d'esperar a que et truquin, has d'anar passant sovint i a veure si hi ha alguna plaça lliure...pero bueno, si vas d'aquest pal, dubto que et vulguin en algun parc.

en aixo de k tas de anar pasant sovint suponia k ja ho sabies, esk sino es kom si no t'importes.. si vas pasant vas agafant confiança amb els companys, i alomillor si no t'han trucat es segurament prke no hi havia cap nou curs de formació.

Normalment kuan et diuen k ja et trucaran t'has d'anar pasant pel parc i kuan i hagin places a akell parc t'avisaran (prke pot ser k hi hagi curs pro al parc no hi hagin places o si hi han ja hi mes gent davant teu!

Apa, Saluut!

Entrevista bombers voluntaris fa 15 anys 7 mesos #35960

Sé com va el tema, he fet campanyes a parcs de voluntaris. Jo no parlo del meu cas en concret , ja que no vull ser voluntari. Com vaig argumentar en el seu moment, crec que si no hi hagues parcs voluntaris ,la Gene hauria de crear parcs professionals per cobrir totes les zones, res mes.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.311 segons
Gràcies a Fòrum Kunena