Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68997

Per acabar de posar llenya al foc,...
- La segona de reserva, la del moment flector també està malament. El moment flector és un vector resultant d'un producte vectorial entre el vector de la força i el de posició. El problema és que no diu quin és l'origen de coordenades... Pregunta pel moment flector en aquell punt, però no respecte a aquell punt..., que és molt diferent...A més a més, si prens l'origen de coordenades en aquest punt, el moment flector de l'extrem encastat també és 0 (punt que no es mou, sumatori de forces igual a 0 i, per tant, el producte vectorial també), així que la d) seria certa...

- La dels àcids també és impugnable, no hi ha escrit enlloc la premissa de què hagis de fer una dissolució aquosa. Existeixen àcids sense hidrogen en la seva estructura i, per tant, no és correcte que sigui NECESSARI que tingui hidrogens a la seva estructura.

- La dels vehicles híbrids també considero que és impugnable. MILD-hybrids i MICRO-híbrids no porten motor elèctric....

- La del cargol, trobo que l'enunciat no s'entén...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #68998

Com a aportació a les coses que s'estan discutint aquí, només dir que la del cantell és correcta tant la resposta com la formulació de la pregunta, i crec que és prou clara, el cantell o "canto" d'una biga o un forjat, és l'alçada de la seva secció, i de fet és el que es calcula alhora de dimensionar una estructura en funció de la càrrega que hagi d'aguantar, no li doneu més voltes. La del pilar tampoc la veig impugnable.

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69000

genger va escriure: Per acabar de posar llenya al foc,...
- La segona de reserva, la del moment flector també està malament. El moment flector és un vector resultant d'un producte vectorial entre el vector de la força i el de posició. El problema és que no diu quin és l'origen de coordenades... Pregunta pel moment flector en aquell punt, però no respecte a aquell punt..., que és molt diferent...A més a més, si prens l'origen de coordenades en aquest punt, el moment flector de l'extrem encastat també és 0 (punt que no es mou, sumatori de forces igual a 0 i, per tant, el producte vectorial també), així que la d) seria certa...

- La dels àcids també és impugnable, no hi ha escrit enlloc la premissa de què hagis de fer una dissolució aquosa. Existeixen àcids sense hidrogen en la seva estructura i, per tant, no és correcte que sigui NECESSARI que tingui hidrogens a la seva estructura.

- La dels vehicles híbrids també considero que és impugnable. MILD-hybrids i MICRO-híbrids no porten motor elèctric....

- La del cargol, trobo que l'enunciat no s'entén...

La del moment flector també està bé i no és impugnable, el que estàs argumentant no és correcte. T'estan preguntant per construcció, no per conceptes de física teòrics. En una biga en voladís, el moment màxim en aplicar una càrrega a l'extrem lliure es troba al punt on està encastada, el moment flector va disminuint al llarg de la secció de la biga i el punt lliure més llunyà a l'encastament no té moment.
El que comentes de l'origen de coordenades és erroni, no cal que te'l donin: si et pregunten pel moment al punt on estàs aplicant la força, i sabem que un moment M és M=Fxd (on F és la força que estic aplicant i d=distància), et queda que M=Fx0 = 0 (la distància entre el punt d'aplicació de la càrrega i on estas estudiant el moment, és zero).

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69004

Jo veig impugnables del model A la 15 de la costa catalana, la 12 ja que no s’especifica el tipus de liquid, la 54 també ja que la caixa de protecció i mesura es d’habitatges unifamiliars i la cgp es per habitatges multiples, la 57 el cantell jo diria que es l’amplada, el gruix es l’alçada, la 61 també ja que la projecció conforme respecta angles i formes, la 95 jo diria que la velocitat de sortida en torricelli també depèn del orifici de sortida encara que d’aquesta no estic massa segur i la 97 de reserva tambè dubto de la resposta de 0 el moment flector...

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69005

Moment flector i Torricelli estan totalment explicades més amunt.

El teorema de Torricelli en cap moment parla del diàmetre de sortida. Obviament que diferents diàmetres donaran velocitats diferents, però no parla d' això, el teorema relaciona la velocitat del fluid amb l' alçada del fluid per sobre l' obertura. Diferents fluids també donarien velocitats diferents, però tampoc parla d' això el teorema, no hi ha res a impugnar.

I el moment flector, si agaféssim la biga i la seccionem com a "llesques" de pa de motlle, la de l' extrem de tot que rep la força puntual té un moment flector de 0 en el punt, així ho ensenyen entenc a totes les universitats

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69014

• CarlosRA1980
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 21
  • Gràcies rebudes: 2
Hola!
Respecte a tot el que es comenta sobre els híbrids, la resposta que han donat per bona es correcte i a més no hi ha dubte.
Sigui quina sigui la combinació, el vehicle tindrà motor tèrmic, elèctric, generador, bateries i sistema de gestió.

Els mild o micro híbrids també tenen motor elèctric. I respecte el que ha dit un altre company, respecte al motor d'arrancada, no necessiten. Ho pot fet el generador.
Salut, i ànims a tots

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69016

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 246
  • Gràcies rebudes: 33
La pregunta que de la llei errónea, si aixo esta ja malament, ja es directament invalida?

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69017

Resumint i veien el que tots comenteu, crec que les preguntes on hi ha més o menys coincidencia en que poden ser impugnables son:
- la del diposit on no s especifica quin liquid es
- error anunciat amb la llei 4/1997
- compressions RCP en nadons
- la CPM i CGP en incendi
- propietats mantenen en projeccio Conforme

A mi personalment no em va massa a favor, pero crec que son les mes dubtoses
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: pirena

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69019

I la de la distancia de la costa catalana, on diferents fonts diuen diferenta distàncies.

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69020

Hi ha alguna que altre pregunta dubtosa, si. Però a més d'un se li està anant la flapa amb les impugnacions... Una cosa es impugnar les que tenen errors (la de llei de PC, CPG, km costa...) i una altre intentar justificar totes les que cadascú ha fallat (RCP, àcids, cantell...jo aquesta última tampoc "l'entenia" però mirant el diccionari visual de la construcció, queda més que clar). Una mica de sensatesa, que després ens queixarem que triguen 5 setmanes en penjar resultats.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: pirena

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69023

• ANYS I PANYS
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 52
  • Gràcies rebudes: 13
No se perquè curiosament dius només aquestes, quan: 1)projecció conFORME és més que impugnable.
2)enunciat de pressió sense saber quin liquid, és flagrant, més que impugnable!
3)cotxe híbrid (2 tecnologies) també ho és. Tots sabem a que es refereix, però un enunciat on no específica ni elèctric, és impugnable del tot.

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69025

A mi si les inpugnen em baixa la nota en picat. Jo les vaig fer totes bé 😅 senyal k es podien deduir be. Jo coses les vaig decidir per descarte. K no impignin 😇

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69033

Bones,
La d'accés a funció pública, que el requisit NO és 18 anys, hi ha contradicció segons 2 lleis,

us passo el text per si a algú li interessa:

Exposo: Segons les fonts legislatives consultades, DL 1/1997 i RDL 5/2015, la resposta B referent a l’edat mínima d’accés no és correcta, ja que en la primera ens parla de 18 anys i en la segona de 16 anys.
Demano: Donada aquesta variació, demano que no es tingui en compte aquesta pregunta, i es valori la següent de reserva.

Fonts: DECRET LEGISLATIU 1/1997, de 31 d'octubre, pel qual s'aprova la refosa en un Text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública.

Font: Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut bàsic de l’empleat públic.

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69034

Jo crec que la pregunta del cantell també faltaría especificar a quin tipu de secció es refereixen les respostes. Alçada o amplada de la secció, però de quina? longitudinal o transversal? No és lo mateix i per això crec que estan incompletes les respostes.

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69041

Respecte a les impugnacions:

Pressió hidrostàtica (no diu densitat del líquid) 100%
Requisits participar processos selectius (és cert que hi ha dos lleis que es contradiuen) 75%
Llei 4/1994, error de transcripció però impugnable 100%
CGP - CPM (veurem que passa en aquesta però el que és cert és que pot haver Caixa de Protecció i Mesura i Caixa General de Protecció a la vegada) 50%
Projecció cartogràfica conforme (dos respostes correctes) 100%

Sobre la de les quadrícules MGRS, m'agradaria trobar alguna font oficial per que no en tenia ni idea...
I per acabar, tenia entés que principi de torricelli i teorema de torricelli eren conceptes diferents... algú pot verificar?

Temps de càrrega de la pàgina: 0.211 segons
Gràcies a Fòrum Kunena