Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69088

He fet un tema apart per impugnar la Pregunta de la RCP.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69092

• ANYS I PANYS
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 52
  • Gràcies rebudes: 13
La de l'alcalde (pregunta 41 - Model A) on hi ha tres respostes correctes:

Article 48
Competències de l'alcalde
1. L'alcalde és l'autoritat local superior de protecció civil, sens perjudici de les funcions del conseller o consellera de Governació en el cas d'activació d'un pla de la Generalitat.
2. Correspon a l'alcalde:
a) Elaborar i sotmetre a l'aprovació del ple de l'ajuntament el Pla bàsic d'emergència municipal, els plans específics municipals, els plans d'actuació municipal, i, en general, qualsevol altre instrument de planificació de protecció civil d'àmbit municipal.
b) Elaborar i proposar al ple de l'ajuntament o a la comissió de govern, segons escaigui, les disposicions que en l'àmbit municipal s'hagin de dictar en matèria de protecció civil.
c) Elaborar i mantenir el catàleg de recursos i serveis mobilitzables per a la protecció civil en el municipi.
d) Declarar l'activació dels plans de protecció civil d'àmbit municipal davant qualsevol situació de greu risc col·lectiu, de catàstrofe o de calamitat pública que ho requereixi i, subsidiàriament, l'activació dels plans d'autoprotecció, declarar-ne la desactivació si l'evolució de la situació ho permet, i comunicar al conseller o consellera de Governació l'activació i la desactivació dels dits plans, mitjançant el Cecat.
e) Exercir la direcció i el comandament superiors i la coordinació i la inspecció de tots els serveis i els recursos afectes al pla municipal activat i de les actuacions que es facin, sens perjudici de les funcions que corresponen al conseller o consellera de Governació en el cas d'activació d'un pla de la Generalitat.
f) Presidir la Comissió Municipal de Protecció Civil.
g) Exercir la direcció superior del Centre de Coordinació Operativa Local.
h) Requerir a les entitats privades i als particulars la col·laboració necessària per a complir les obligacions establertes per aquesta Llei.
i) Exercir les facultats d'inspecció atribuïdes per l'article 25.
j) Exercir la potestat sancionadora, en els termes establerts per aquesta Llei.
k) Exercir les altres funcions i facultats que li assigni la legislació vigent.
3. L'alcalde pot delegar les seves funcions, llevat de les establertes per l'apartat 2.a, c, e, j i k. Les competències establertes per l'apartat 2.f són delegables en els termes indicats per l'article 40.

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69094

O sigui que és totalment correcte! 0 impugnable la del Alcalde
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Moltor

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69102

Escalf pels membres del tribunal que s'hauran de llegir les 235342534 impugnacions.

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69106

Hay que impugnar también las instrucciones de los psicos, que el tipo de letra no es Arial 14...

Se les quedan cortas las de reserva
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: maitan

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69107

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 246
  • Gràcies rebudes: 33
Si es que las notas provisionalesque tenemos con las plantillas no van a coincidir ni por asomo.

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69111

• bomber1942
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 49
  • Gràcies rebudes: 17
La que si que veig totalment impugnable es la de la edat per accedir a la funcio publica.
Al reial decret diu 16 anys pero a la 1/1997 diu 18 anys, per tant si no especifica a quina llei fa referencia es pot invalidar perfectament.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Moltor, ANYS I PANYS

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69112

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 246
  • Gràcies rebudes: 33
Si si, aquesta es. Clara tambe.

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69113

Pregunta 2 model B Palanca 2 gènere:
Resposta B : La palanca que té el fulcre més a prop de la
Resistencia que de la Força.
Es més correcte la resposta C, però la B també
és possible en un palanca de 2 gènere.
Dos respostes correctes clarament.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Moltor, Txi83

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69115

Sarres va escriure: Pregunta 2 model B Palanca 2 gènere:
Resposta B : La palanca que té el fulcre més a prop de la
Resistencia que de la Força.
Es més correcte la resposta C, però la B també
és possible en un palanca de 2 gènere.
Dos respostes correctes clarament.

Però no la defineix. Si la resposta D digués "d) té un fulcre", l' acceptaries com a correcte també?

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69116

Saps d'alguna palanca de 2 gènere on la F està més a prop
del fulcre que la R, jo no? No fa cap falta una definició

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69117

Tu mateix t' estàs contestant! Aquesta resposta no hi és enlloc!

Anem a veure quina resposta compleix amb l' enunciat:

2 La palanca de segon gènere:
a) És la palanca que té la resistència (R) entre el fulcre (o) i la força (F). --> Palanca segon gènere, ni primer, ni tercer.
b) És la palanca que té el fulcre (o) entre la força (F) i la resistència (R). --> Palanca primer gènere, ni segon, ni tercer.
c) És la palanca que té la força (F) entre el fulcre (o) i la resistència (R) --> Palanca de tercer gènere, ni segon ni primer.
d) És la palanca que té el fulcre (o) més a prop de la resistència (R) que de la força (F) --> Palanques de segon gènere i de primer

"No fa falta una definició". Exactament és el que et demana la pregunta

Posarem un altre exemple: Si et dic que he montat una palanca que té el fulcre (o) més a prop de la resistència (R) que de la força (F), em saps dir quina palanca és? Doncs això.

Si et dic que he montat una palanca on la resistència (R) està entre el fulcre(o) i la força (F), em saps dir quin tipus de palanca és? Efectivament!

El que s' ha de fer és assumir que a vegades no llegim bé les preguntes i respostes, tots tenim errors que veiem després a casa, acceptar i millorar.

Salut

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69118

Bones , la meva humil opinió. Se que algunes preguntes no estaven totalment redactades al 100% pero llegint les respostes en quasi totes les que es volen impugnar es deduia la resposta més correcte. Per exemple la del diposit , estic d'acord que no posava el liquid. Però desde el moment que parla de un diposit i no et posa en numeros enntre parentesis cap altre densitat., jo que molt llesta no soc vaig deduir que era aigua. si els calculs han de ser facils era logic que la densitat fos la de l'aigua.
La de la cgp jo tb vaig veure que molt correcte no era, però coi es pot entendre quina seria si descartes les demès....
La de l'escala..... ostres era logic que era la resposta donada pq les altres no tenien res a veure.....

Veig que molts impugnen per que les tenen malament o simplement per ganes de furgar...... poder el tribunal dsp de llegir les alegacions podria mirar el percentage de persones que han encertat la pregunta.... potser si un 60% l'ha encertat potser era prou logica per contestar-la no? jo no soc cap llumenera i ve que me' n vaig ensortir.

jo prou que fare una alegacio, dient que es comprovi la evidencia del que s'impugna.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: zizou, FOGUET

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69119

Totalment, el que va veure que faltava la densitat també va deduïr que es feia amb aigua, doncs amb les respostes possibles el multiplicador només podia ser 1. Els que volen impugnar han relliscat, simplement. Ídem amb moltes altres, com la dels àcids i bases, 3 característiques claríssimes de les bases i una clarament d' àcids, però no, tothom tenia subratllat als apunts el triflorur de brom.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: pirena, FOGUET

Impugnacions 19.2 fa 5 anys 10 mesos #69120

tota la raó, jo ja l'he impugnat. Està clar que el que et demana no és la definició, i les dues són bones perquè una palanca de 2n gènere compleix les dues coses

Temps de càrrega de la pàgina: 0.351 segons
Gràcies a Fòrum Kunena