Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Com s'impugna una pregunta ? fa 18 anys 1 setmana #12496

sofia va escriure: Euler, gracias de antemano.
La pregunta dice:

En un motor amb sistema d'injecció directa:

a\ el combustible i comburent es barregen a la càmera de compressió
b\ no diposa de valvula de papallona
c\el combustible entra per la vàlvula d'admissió
d\el combustible s'injecta en el col.lector d'admissió

Parece la a... pero.. no sé

Cuendo se dice inyección directa se refiere a un motor Diesel, a la inyección en gasolina se denomina inyección indirecta.

Lo que no "dispongan de válvula de mariposa" me desconcierta a mi también porque en los diessel no se dispone de la misma

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Juan Miguel Suay Belenguer
www.lulu.com/content/2358017

Com s'impugna una pregunta ? fa 18 anys 1 setmana #12505

No se si vé a "cuento" en aquest tema, però algú em podria explicar la pregunta del radiador.
Estava completament convençut que es transmetia per convecció.
Suposo, i no es excusa, pero al temari de l'adams l'exemple de transmissió de calor per convecció, es el d'un radiador.

Gràcies

Com s'impugna una pregunta ? fa 18 anys 1 setmana #12509

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Me parece a mi que lo de impugnar está complicado. A mi me han dicho que éstas preguntas han tenido que razonarlas, situarlas y explicarlas mu bien antes ponerlas en el examen, precisamente para que nadie pueda impugnar ninguna pregunta.

Un compi de entreno ha sacado 7.8 estudiando dos semanas 12 horas cada dia..... :shock: és matemático dice.......

Se te queda cara de tonto al oirlo.......
:shock: :shock:

En estos tiempos de crisis...........

Com s'impugna una pregunta ? fa 18 anys 1 setmana #12511

pepetrola va escriure: No se si vé a "cuento" en aquest tema, però algú em podria explicar la pregunta del radiador.
Estava completament convençut que es transmetia per convecció.
Suposo, i no es excusa, pero al temari de l'adams l'exemple de transmissió de calor per convecció, es el d'un radiador.

Gràcies

Un radiador transmite calor de las dos formas calentando el aire a su alrededor y elevándolo hacia arriba y también emitiendo calor por radiación como todo cuerpo por encima del cero absoluto

¿Qué decía exactamente la pregunta?

Com s'impugna una pregunta ? fa 18 anys 1 setmana #12512

dame 10 minutos que lo escaneo y te lo envio euler.

Un saludo!

Com s'impugna una pregunta ? fa 18 anys 1 setmana #12514

Si posem la mà al costat d'un radiador, lateralment, sense tocar-lo, notarem que la mà se'ns escalfa. Aquest mecanisme de transmissió d'energia calorífica s'anomena:

a) conducció

b) radiació

c) convecció

d) irradiació

Gràcies per endevant

Com s'impugna una pregunta ? fa 18 anys 1 setmana #12515

Ya lo tienes.

Com s'impugna una pregunta ? fa 18 anys 1 setmana #12527

Yo tampoco tengo claro lo de la valvula de papallona, la inyección directa e indirecta....hay alguien que realmente sepa cómo funciona? estoy de acuerdo en que la pregunta no está muy fina...

Com s'impugna una pregunta ? fa 18 anys 1 setmana #12529

Según el dibujo que envía Euler los de gasolina por inyección si tienen valvula de mariposa, perom en realidad se llaman de inyección indirecta, tal y como se puede ver en el dibujo, con lo que la pregunta no sé si llegaría ser impugnable o no. Es decir, aceptaría el tribunal que se le impugnase la pregunta porque a los motores de gasolina con inyectores se les conoce como de inyección indirecta y no directa?

Y otra cosa más, por lo que veo en el dibujo de Euler, la mezcla Combustible comburente en el caso del de gasolina se hace en el colector de admisión y no en la cámara de combustión, cuando llega a esta última ya llega mezclado, es decir, la opción
a.)el combustible i comburent es barregen a la càmera de compressió
tampoco se podría dar por buena... no sé, dadle vuelats al asunto porque no está claro.

Euler, qué me puedes decir de lo que explico... me equivoco en algo?

Com s'impugna una pregunta ? fa 18 anys 1 setmana #12530

Una pregunta. cuando se presenta una impugnación, debes poner nombre y apellidos? Lo digo porque da como un poco de mal rollo no? O hay anonimato?

Com s'impugna una pregunta ? fa 18 anys 1 setmana #12531

nois... jo no em fico massa per aki... només llegeixo el que poseu. Us tindria que fer una pregunta...
Si impugnen una pregunta, només ho sabrem el dia que surtin les notes o sortirà algun tipus de informació a la web de la gene?

Com s'impugna una pregunta ? fa 18 anys 1 setmana #12532

pepetrola va escriure: Si posem la mà al costat d'un radiador, lateralment, sense tocar-lo, notarem que la mà se'ns escalfa. Aquest mecanisme de transmissió d'energia calorífica s'anomena:

a) conducció

b) radiació

c) convecció

d) irradiació

Gràcies per endevant

La respuesta es radiación porque la mano se pone al lado del radiador, si digera encima del radiador predominará la conveción frente a la radiación.

Com s'impugna una pregunta ? fa 18 anys 1 setmana #12533

Com es pot apreciar a la imatge següent d’una projecció azimutal o zenital els meridians son línies rectes que convergeixen en els pols i els paral•lels son circumferències concèntriques amb el centre al pol.

Imatge d'una projecció azimutal o zenital:

En canvi una projecció cònica no son circumferències sino semicercles.

Imatge d'una projecció cònica:

Com veieu la resposta correcta seria tant la zenital com la azimutal i no la cònica.

No se qui a fet l'examen ni qui ha ficat les respostes correctes però jo crec que no ho han raonat i que ni tants sols saben el que és cada cosa. Ja que hi ha gent que es juga el futur en les oposicions, que es deixa tants diners a les acadèmies, i es passa tantes hores estudiant i entrenant, el mínim que podrien fer és una oposició digna no això que estan fent perquè dona vergonya.

Com s'impugna una pregunta ? fa 18 anys 1 setmana #12537

Analicemos la pregunta del taladro y las brocas.

El motor electrico del taladro posee una potencia (P) de 700 w, esto quiere decir que esta suministrando un par motor (M) en función de la velocidad angular de giro (a) cumpliendose:

P = M·a

M: par motor en N·m
a: velocidad angular en rad/s

Este par motor es el que tiene que ser igual al par resistente que ejerce la broca al entrar en la pared. Si suponemos que la fuerza de rozamiento con la pared es constante (Fr), la broca esta ejerciendo un par resistente o de frenado que dependiendo de su radio (R) vale:

Mr6 = Fr·R6
Mr10 = Fr·R10

Luego la broca de menor radio esta ejerciendo un menor par resistente.

Que tiene que ver el dato de la potencia, esta dado para despistar, ya que si nos hubieran preguntado algo relacionado con la velocidad de rotación del taladro podriamos deducir que como P es constante, para menor par resistente mayor sera la velocidad de giro, como es normal

Com s'impugna una pregunta ? fa 18 anys 1 setmana #12538

Rei Arturo, molt bones!
la del co2 està ben plantejada i corregida ja que el co2 actua pricipalment per sofocació i en 2on terme per refredament, per tant el co2 actua sobre una atmosfera en combustió apartant l'oxigen del foc i així sofocant-lo, però en el moment en que es disipe l'atmosfera sofocant l'oxigen tornara a envoltar la combustuió donant pas a una possible reignició en el cas de que haveren brases.
sort!

Temps de càrrega de la pàgina: 0.275 segons
Gràcies a Fòrum Kunena